FAZA ANALITYCZNA
analiza marki
moodboard
strategia komunikacji
FAZA PROJEKTOWA
projekt logotypu
opracowanie nowego SIW
projekt akcydensów
projekt i skład materiałów promocyjnych
REALIZACJA
DTP + nadzór nad nadrukiem
ESA-ms jest jednym z największych dostawców mikrofalowych systemów zasilania anten naziemnych. Brzmi poważnie? Na szczęście ekipa budująca tą markę to nie tylko mega profesjonaliści w branży technologicznej, ale również ludzie o wielkim wyczuciu design’u i estetyki. Dzięki temu stworzyliśmy identyfikację i stronę, z których jesteśmy niesamowicie dumni.
Brief obejmował stworzenie nowej identyfikacji dla firmy, działającej na niemiecki i europejskim rynku od lat.
Postanowiliśmy postawić na odważną formę i mocne kolory oraz bezpośrednio nawiązać do stylistyki czasów Wyścigu Kosmicznego.
Do materiałów informacyjnych o firmie postanowiliśmy stworzyć ręczne ilustracje, żeby dodać do całości „artystyczny” twist.
Jednocześnie zaproponowaliśmy bardzo „techniczną” typografię, kojarzącą się z opisami rodem ze stacji kosmicznych.
Ważnym elementem identyfikacji była również strona www, która miała przybliżać szerokiemu gronu zakres działalności ESA i firmę samą w sobie.
Tutaj również postawiliśmy na wyrazistość i wysoką czytelność komunikatów, przełamując je jedynie spektakularnym zdjęciem na home.
analiza marki
moodboard
strategia komunikacji
projekt logotypu
opracowanie nowego SIW
projekt akcydensów
projekt i skład materiałów promocyjnych
DTP + nadzór nad nadrukiem